Reklamace
Dbáme o rychlost a důkladnost při vyřizování reklamace, resp. opravy. Přestože držíme dobře zásobený sklad náhradních dílů, v ojedinělých případech bývá nutná součinnost s výrobcem.
Při rozhodování o reklamaci postupujeme vždy podle zákona a řídíme se pravidly výrobců.
Pro snížení rizika nefunkčnosti produktů nabízíme u některých produktů Prodlouženou záruku* a Záruku expresní opravy* se zapůjčením náhradního produktu v případě delší opravy.
Reklamace se řídí Reklamačním řádem H.S.H Sport, s.r.o.
*) Rozšířené záruční služby jsou dostupné pouze u vybraných e-shopů.
POSTUP UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Pro zjednodušení a maximální přehlednost uvádíme pokyny pro proces reklamace. Při uplatnění reklamace doporučujeme následující postup:
- Reklamaci nelze podat telefonicky. Produkt včetně dokladů je třeba předat osobně, nebo poslat poštou.
- K výrobkům si vždy připravte záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou.
- Pokud k danému produktu vlastníte Certifikát Expresní opravy, předložte nám jej.
- Zasíláte-li nám reklamovaný produkt poštou, je třeba ho zabalit tak, aby byl chráněn proti poškození během přepravy. Produkt je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část.
- Přiložte kopie dokladů viz. bod 2 (záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou).
- Dále přiložte podrobný popis závady či nefunkčnosti přístroje.
- Pro hladké a rychlé vyřízení reklamace je nezbytný e- mailový a telefonický kontakt a adresu pro doručení nazpět.
- Zboží odesílejte na adresu: Nádražní 42/82, Smíchov, 150 00 Praha 5, 150 00
- Po přijetí reklamace je předáno k posouzení. Reklamace posuzována v rámci zákonů ČR a dle pravidel výrobce.
- V případě nedodání dokladů prokazující nárok záruku neběží zákonné lhůty pro vyřízení do doby jejího prokázání.
Prostudujte si Reklamační řád (viz další informace...)